| 
 Sikeresen lezárult Letenye Város Önkormányzata ASP központhoz való csatlakozása. A projektnek köszönhetően nőtt az igazgatási szolgáltatásának színvonala és új informatikai eszközparkkal bővülhetett Letenye Város Önkormányzata, amely az ügyintézők mindennapjait nagyban megkönnyíti elősegítve a hatékony munkavégzést. A projekt keretében az alábbi informatikai eszközök kerültek beszerzésre: •    6 db munkaállomás MS Windows környezetben,  •    1 db laptop MS Windows környezetben,  •    6 db monitor alapkonfiguráció, •    24 db kártyaolvasó alapkonfigurációs,  •    1 db rack szekrény 1.,  •    1 db szünetmentes tápegység 2.,  •    valamint 1 db switch eszköz 2.  Kialakításra kerültek a hatályos törvénynek megfelelő ,,Működésfejlesztési és szabályozási keretek kialakítása” projektelemen belül: •    informatikabiztonsági szabályzat, •    iratkezelési szabályzat, •    pénzkezelési szabályzat, •    továbbá a Leltárkészítési és leltározási szabályzat. ,,Önkormányzati szakrendszerek adatminőségének javítása, migrációja” és ehhez kapcsolódóan a  ,,Tesztelés, élesítés” feladatok elvégzése megtörtént, melynek köszönhetően olyan minőségi adatok kerültek beépítésre a rendszerbe, amelyek megfelelnek a beépített ellenőrző rendszernek. Az elektronikus ügyintézés feltételeit a lakosság számára Önkormányzatunk egy vállalkozó bevonásával a 2015. évi CCXXII. törvény rendelkezéseit figyelembe véve megteremtette. 
 | 
 |